Всички марки автомобили | Всички модели по марка | Ревю модели

събота, 20 юни 2009 г.

Мitsubishi Pajero

Балкан Стар Мотърс официално пусна в продажба новото поколение на иконата на марката – Mitsubishi Pajero с обновен двигател и скоростна кутия. С новата си конструкция, Pajero 3.2 Di-D вече разполага с мощност от 200 к.с. при 3,800 об/мин и въртящ момент 441 Нм при 2,000 об/мин. Модификацията от 2009 г. се предлага в дилърската мрежа на марката в цялата страна, както и на Автомобилен салон София 2009 г.





Още от появата на торпедото PX-33 през 1936 г. със задвижване на четирите колела, автомобилите 4x4 на Mitsubishi заемат отличително място на пазара.

Дори и в новаторските си проекти, като например оригиналния Pajero от 1983 г., един от първите офроудъри, тези автомобили винаги са впечатлявали със своята издръжливост и високопроходимост.

Днешните трудни икономически условия и промяната на продажбите в полза на по-малките автомобили говори за увеличаване на интереса към компактните SUV-та или т.н. кросовъри и обединението на пазарната им ниша с тази на по-големите и по-издръжливи офроудъри като Pajero и L200.

Въпреки това, предимствата на Pajero трябва да съответстват на нашето време и именно това бе приоритетът на инженерите на Mitsubishi Motors в Центъра за развойна дейност в Оказаки (Япония) при разработването на последната вълна подобрения в офроудъра, икона на марката.

… От 160 к.с. на 200 к.с. / От 280 г/км на 224 г/км
Почти три години след първоначалното му лансиране, следващото поколение на Pajero се появява с нова сила – с изцяло променени двигател и скоростна кутия, и с технически параметри, които го извеждат на челни позиции в сегмента му, включително и спрямо значително занижените емисии на CO2. В детайли:

Нова конструкция на двигателя и скоростната кутия:
- С новата си конструкция, включваща промени в лагерите, главите на цилиндрите, буталата, свързващите щанги, разпределителните валове, системата на клапаните, турбокомпресора, маслената помпа, системата за впръскване и електронното управляващо устройство – Pajero 3.2 Di-D от 2009 г. вече разполага с мощност от 200 к.с. при 3,800 об/мин (+ 25% за M/T или + 18% за A/T) и въртящ момент 441 Нм при 2,000 об/мин (+ 16% за M/T или + 18% за A/T)

- Освен с напълно променен двигател, Pajero 3.2 Di-D от 2009 година се отличава и с нова 5-степенна автоматична скоростна кутия.

- В допълнение към по-дебелите стъкла на предните прозорци и вече включеното в серийното оборудване звукоизолиращо предно стъкло и допълнителните изолационни материали, направени са и допълнителни подобрения в блока на цилиндрите, главата на цилиндъра, буталата и разпределителните валове с цел подобряване на показателя NVH (по-ниско ниво на шума, вибрациите и нискочестотните трептения на каросерията), като индексът на артикулация е подобрен от 60% при 4,000 об/мин на 70% при същите обороти на двигателя.

- На последно място, но не и по важност, значително са намалени и разходът на гориво и нивото на емисии на CO2 (Pajero LWB A/T Closed Flow DPF):

Усъвършенстван пакет:
Освен подобрените технически характеристики и други усъвършенствания, Pajero модел 2009 г. се отличава също така с:
- Нови 17- и 18-цолови джанти от лека сплав
- Усъвършенствана мултикомуникационна система на Mitsubishi (увеличен капацитет на твърдия диск – от 30GB на 40GB, памет за съхранение на музика – 2000 песни/150 CD, добавени са нови страни*, по-добро покритие на картата**).
- Като опция се предлага тапицерия на седалките от висококачествена тъмнокафява кожа/плат в комбинация с декоративни панели Granite Brown/Aluminum Silver.
- Нов цвят на каросерията “Granite Brown” металик