


F450 ще се прави от олекотен алуминий, който ще подобри управлението в сравнение с по-твърдото такова в F430, докато същевременно запазва теглото ниско и намалява вредните емисии.
Ferrari още настройва дизайна на този модел и работи с легендарния производител Pininfarina, за да съобрази дизайна с аеродинамичните изисквания.
F450 ще дебютира само като купе, оставяйки място на California също да намери свойте клиенти. Очаква се F450 Spider да се появи около 18 месеца след купето, което пък се очаква да излезе в началото на 2010.
F450 вероятно ще направи своя дебют през декември, на Лос Анджелис ауто шоу. Възможно е да се появи и хибридна версия, но засега Ferrari се сдържа да използва последните си технологии върху F450, като Системата за възстановяване на кинетична енергия. Те се страхуват, че клиентите все още не са готови да видят еко-Ferrari.
Въпреки това те искат да са първите производители с такава технология, за да могат да нанесат сериозен удар на конкуренцията. Но засега във Ferrari вярват, че могат да се съобразят със стандартите за вредни емисии за следващите няколко години, като използват двигатели с директно впръскване на горивото, намаляване на теглото и други подобни технологии, които не включват най-новите им патентовани разработки.