
Дизайнът на каросерията е заимствал стиловите си елементи от серия източници, като почти очевидно е, че има връзка с Porsche. Конкретни детайли могат да бъдат забелязани лесно в профила и предницата на швейцарския модел. И докато дизайнерските линии може да намекват за спортните намерения на Spyder, то всъщност моделът не е толкова бърз, колкото Tesla Roadster. Въпреки това европейският еквивалент ще успява да ускорява до 100 км/ч за по-малко от шест секунди. Максималната скорост пък възлиза на 200 км/ч.
Задвижването на колата е осигурено от два синхронизирали електрически мотори, като всеки един от тях произвежда мощност от 127 к.с. и я предава към индивидуално задно колело. Това предоставя на BRUSA Spyder комбинирана мощност от около 270 к.с.
По отношение на максималната дистанция батерията има капацитет от 16 кВч, което е достатъчно за Spyder да изминава разстояния от 130 км при средна скорост от 80 км/ч. За да заредите батерията на 60 %, ще са ви необходими три часа, но слънчевите панели на покрива помагат да се ускори малко този процес.
Все още няма някакви конкретни данни за производство, но с оглед на факта, че други швейцарски конкуренти като Protoscar вече започват да разработват своите електрически спортисти, то определено можем скоро да видим реална конкуренция на Tesla Roadster по европейските пътища.