

Въпреки това компанията вижда хибридния седан като начин за развитие и както обикновено, е един от първите в своя сегмент, които да предложат напълно конкурентен автомобил. “Повече от 60% от купувачите на първи си луксозен седан заявяват, че биха взели под внимание хибридите, а това е сегмент, в който реално няма никой в момента” – казва шефът на американската дивизия на Lexus, Марк Темплин, по време на събитие около Детройт”, съобщават от Ройтерс.
От друга страна много неща пречат на големите продажби на луксозни хибридни коли, не на последно място от които е икономията на гориво. Да намериш начин да обясниш кола, която е едновременно от най-високо качество и икономична, когато парите са малко и горивото е евтино, не е лесно. Може би затова Lexus са по-внимателни в първата година на новият си автомобил.
Надеждите за големи продажби не са на мода в момента, особено в автомобилната индустрия. Lexus следва модата, като обяви сравнително скромната цел от 25 000 продажби за новия си хибриден седан HS 250h.